lördag, maj 23, 2009

Finfint från Fyrinnae

Första raden fr v: Sir Loin of Beef, Anemone, Twinkle Twinkle Little Bat
Andra raden fr v: Daemon´s Tail, Shinkirou, Adam´s & Steve´s
Tredje raden fr v: Polar Bear, The Witche´s Brewery, The Flying Scotsman
Fjärde raden fr v: The Randy Ferret, The Fancy Lad, Shallow Sleep, The Staggering Sailor

Nu har äntligen min senaste leverans från Fyrinnae kommit, innehållande ett gäng nya samples av vackra skuggor med minst sagt fantasifulla namn. Som free sample fick jag Daemon´s Tail, som är en otroligt vacker skugga i vinrött som drar mot lila (eller lila som drar mot vinrött?, den påminner lite om MAC e/s Hepcat), den kommer passa utmärkt med Artic Fox. Anemone är turkos med lite guldiga glitterpartiklar och ser helt fantastisk ut. För närvarande känner jag mig nöjd med min lilla låda av Fyrinnae-skuggor och jag har långt ifrån testat alla skuggor, så det kommer nog dröja innan jag beställer därifrån igen.

OBS! Klicka på bilden för att göra den större om du vill se skuggorna närmare.

6 kommentarer:

Kajalpennan sa...

Hur lång tid tog det den här gången?

Kissen sa...

åhhh.
Så fina de är.
Jag ska beställa från Fyrinnae till veckan.
Det är svårt att bestämma sig! :)

Sminkan sa...

Fyrinnae! mmmm! Älskar!

Maja sa...

Kajalpennan - 3 till 4 veckor tror jag att det tog. Det tar en evig tid därifrån.

Kisse - även om det tar lång tid så är det definitivt värt det.

Sminkan - mmm älskar också!

Maja sa...

Kajalpennan - 3 till 4 veckor tror jag att det tog. Det tar en evig tid därifrån.

Kisse - även om det tar lång tid så är det definitivt värt det.

Sminkan - mmm älskar också!

inthemake sa...

Massor med nya roliga grejer du har skaffat!!