måndag, maj 18, 2009

MAC - shopping i helgen


I helgen som kommer ska vi (hela familjen) åka till Göteborg. Det ska bli så roligt att träffa käraste kompisarna och umgås hela helgen. Om det blir fint väder blir det nog ett besök i Slottsskogen eller Liseberg.

Som ni vet utfärdade jag ett shoppingstopp för mig själv för ett par veckor sen och jag har lyckats hålla fast vid det! I helgen så upphävs så slutar dock förbudet att gälla.
I de svenska MAC-diskarna landade Double Dazzle och Rose Romance nu i helgen som gick och jag hoppas verkligen att inte alla ljuvliga dazzleglass inte är slutsålda när jag kommer till Göteborg. Rose Romance lockar mig desto mindre, hittills har jag inte känt något ha - begär efter en endaste produkt ur kollektionen men man ska ju aldrig säga aldrig.
Som vanligt kommer jag ju ha beslutsångest när jag väl står där och det brukar alltid sluta med ett extra besök. Eftersom MAC spottar ur sig kollektion efter kollektion är det ju tur att man inte förälskar sig i alla, för då skulle man definitivt bli ruinerad.


5 kommentarer:

Heartcore sa...

Vi kikade i MAC-disken i Göteborg i går och tror alla Dazzleglass fanns kvar :) Hoppas du får en trevlig resa.

Maggie sa...

Alla finns kvar i Sthlm iaf. Verkar som att de är för dyra för att gå åt riktigt. Sen är de ju så glittriga med, och det faller ju inte alla i smaken... de flesta gillar väl det just på sommaren.

RR bjuder på gudomligt vackra lippies! Skuggorna klarar jag mig utan, de var inget alls att ha... men mmmm på lippiesarna!

Linda sa...

Hoppas du får en mysig Göteborgsresa, va skoj!! Själv ska man ägna dagarna framöver med flytt men när allt är klart ska jag ta mig en tur till storstan och hoppas att de finns något rosarött Dazzleglass kvar till mig...

Maja sa...

Heartcore - härligt att höra! Tack så mycket.

Maggie - ja de är dyra lippies men ack så snygga! måste kolla in RR lippiesarna också.

Linda - tack så mycket. Om du inte hinner åka in så finns de ju alltid på Ebay eller så får nån langa ;)

Linda H sa...

skin serum lägger jag både före ansiktskräm och quick fix =)