lördag, november 08, 2008

Utmaning - 7 fakta

Jag har blivit utmanad av Bettieli och Beautyblogger.

Så här går det till:
*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. 1. Jag och min lillasyster är adopterade från olika länder (Sri Lanka och Sydkorea).
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
1. Jag och min lillasyster är adopterade från olika länder (Sri Lanka och Sydkorea).

2. Jag har aldrig varit på en skidsemester.
3. Jag har sedan jag var ganska liten haft panikfobi mot kräldjur och kan inte vara vid sjöar, vattendrag och i skogen på våren, sommaren och början av hösten.
4. Jag har bott i 8 städer: Columbo i Sri Lanka (mina första 3 månader), Växjö (hemstaden), Alicante och El Puerto de Santa Maria i Spanien i 1 år, Manchester i England i 8 månader, Borgholm under en sommar, Västerås (pluggstaden) och Jönköping (sedan 3 år tillbaka).
5. Jag avskyr lakrits och allt som har liknande smak.
6. Jag började med aerobics och annan gruppträning på gym redan på mellanstadiet och har fortsatt med det sen dess, med ett uppehåll på 3 år men nu har jag äntligen börjat igen och det är så kul!
7. Jag vill ha en helig birma - katt, gärna en blåmaskad eller blåtabby.

Jag utmanar:
Fåfängan
Inthemake
Rouaa
Evelina
Sanna
CrazyNails
P´ssion

4 kommentarer:

Evelinas blogg sa...

Hej hej! Nu har jag gjort utmaningen! :)

Anonym sa...

Ja blä, lakrits är vidrigt :(

Anonym sa...

Visst är aerobics kul!!! Dessutom finns det ju så många olika typer av pass att välja på.

CrazyNails sa...

Nu har jag också svarat:)