torsdag, november 13, 2008

Recension: GloBlush


Den här bilden har ni sett på bloggen förut, det är GloBlush Papaya.
När beautybagarna kom var det GloBlush som var det mest intressanta, tyvärr fick jag färgerna Sunset och Sheer Petal - blushen (nja, inte mina färger direkt men de blir fina julklappar till de som passar i färgerna!).
Tack vare ett byte så blev nu Papayan min och den är så fin! Jag har testat den idag och den håller fint fortfarande, trots att det snart har gått 14 timmar sen jag sminkade mig. Jag tycker om att den är starkt pigmenterad och har en härligt rosa nyans som gör att kinderna ser så där superfräscha ut. Den här färgen passar de flesta hudtonerna, så den är ett bra val om man är osäker på vilken nyans man ska välja.
Jag gillar det här rouget och det är nog inte helt omöjligt att det blir en eller fler färger.
Finns att köpa på bl.a Satine och Accessora. Cirkapris är 245 kr.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jäättefint ut!

Anonym sa...

Åh Papaya nyansen har jag suktat lite efter, synd att man inte fick den istället för Sheer Petal. Jag gillar knalliga rougefärger :o)

Bella sa...

Ser riktigt nice ut. Är det skimrigt eller bara färg?

Maja sa...

Saintbella - den är inte skimrig men den blir riktigt fin på ändå.