söndag, november 02, 2008

Höstförkylning på g


Jag börjar känna mig ordentligt förkyld och febrig, ingen rolig känsla alls! Det känns i ögonen och har svårt att andas genom näsan. Det värsta är att det just nu helt enkelt inte går det inte att vara sjuk!
Idag har jag i alla fall muntrat upp mig själv med att köpa "Sex and the City - The Movie". Kanske en kopp varm choklad och senaste avsnittet av "Ugly Betty" kan pigga upp också?
Klickade också precis hem ett nytt MAC mineralize blush i färgen Merrily, jag ångrar nämligen djupt att jag inte köpte den när den fanns i Göteborg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Uach vad jobbigt med förkylning. Krya på dig!

Anonym sa...

Usch va jobbigt med förkylning. Krya på dig!

Anonym sa...

Åh stackare krya på dig så mycket!! Jag har inte sett Satc filmen ännu, måste verkligen ta och göra det :o)

rustik charm sa...

Krya på dig. Kram

Maja sa...

tack så mycket, det värmer :)