onsdag, maj 28, 2008

Shoppingpaus?

Att ha ett PayPal - konto är farligt om man är en shopoholic så nu måste det vara stopp på sminkinköpen för ett tag framöver. Jag är dock inte helt övertygad om att jag kommer att klara det.

Idag har jag skrivit på kontraktet till mitt nya jobb, som börjar i nästnästa vecka. Äntligen kommer det bli lite ordentliga pengar och jag kommer att få schema, bara det faktumet uppgraderar nya jobbet många nivåer över mitt nuvarande. Det kommer bli fullspäckat med jobb i sommar, speciellt nu i början eftersom jag på helgerna har brudsminkningar på olika frisörsalonger också.

Min nya mobil kom förresten idag också, den är riktigt snygg i verkligheten men mörkare i färgen än vad jag trodde. Den röda Sony Ericson W901i mobilen som jag skaffade i december har
jag gett till sambon.

Dessutom fick jag ytterligare ett sample på MAC Mutiny, har gjort ett byte med en tjej på Pretty - forumet. Mutiny är en riktig sommarfavorit, nu bör mina samples räcka ett bra tag. Får köpa en fullstorlek när jag får lön!

Inga kommentarer: