onsdag, maj 21, 2008

MAC Pro - hoppas


I väntan på:

*I.d foundation Warm Tan och I.d Mineral Veil
*MAC Paint Pot Soft Ochre

*MAC Aqualine

*MAC Emerald

*Nya MAC-samples


Idag använder jag pigmentet Golden Olive, som är olivgrön med guldiga toner. En riktig vår och sommarfärg, tillsammans med rosa rouge och rosa lipgloss blir det helt enkelt Barbie loves MAC!

Upptäckte nyss att samplet av Steel Blue redan finns i min sminklåda, hoppas jag kan byta bort det :).

Jag vill ansöka till att bli medlem i MAC Pro, men det är lite knepigt eftersom man måste ansöka via Storbritannien eller Spanien tror jag. (Det finns i Tyskland och Frankrike också, men jag kan ju engelska och spanska så det vore ju smidigare). Har mailat MAC för att fråga hur man går tillväga, det blir spännande att få höra svaret och om det ens är möjligt.


Inga kommentarer: