lördag, augusti 18, 2007

Snyggt, inte lika snyggt och snopet

Igår skulle jag inviga mitt kursrelaterade rabattkort på Make Up Store men på grund av något oförklarligt tekniskt fel fungerade det inte kortet som det skulle. Snopet! Fick ringa International Make Up Center men ingen ansvarig fanns att fråga där så problemet var antingen att det var fel på kortet eller att det är spärrat tills på måndag, trots att det står att det är giltigt fr.o.m den 6/8. Mycket irriterande! Ingen ordinarie personal fanns i butiken för att reda ut något heller så det blev istället för 40% rabatt "bara" 10% rabatt.

Jag kunde dock inte motstå att köpa två skuggor ändå; eyedust 24 Carat (krossat guld) och microshadow Diva (mörkt varmlila med skimmer):

24 caratDiva

Skulle försöka mig på en lila/guldig sminkning, vilket kan vara fint. Tyvärr var dessa färger märkbart INTE fina tillsammans! Fick använda mig av MAC Nocturnelle, men blev inte nöjd med resultatet ändå.

Idag har jag testat Nars Orgasm som kom från http://www.hqhair.com/ igår. Vilket underbart rouge! Konsistensen och hållbarheten var fantastiskt och färgen var verkligen härlig. Nars finns ju i många, många olika färger. Synd att de inte finns att titta på i verkligheten här i Sverige! Så mitt tips är att ta en titt på Nars blush om ni åker utomlands där det finns, t.ex på Sephora

Måndag närmar sig med stormsteg!! Imorgon ska det inhandlas inneskor och handdukar som skall medtagas tillsammans med färgpennor.. Ahhhhhhh det är såå spännande nu.
Hur ska jag sminka mig på måndag?!

Inga kommentarer: