fredag, augusti 10, 2007

Höstnyheter på Make Up Store

Idag var jag på Make Up Store för att köpa microshadow Glam och microshadow Diva. Fast väl där insåg jag att det inte alls var färger som jag ansåg mig behöva just nu.
Daniel på MUS visade mig nyheterna som hade inkommit, de var inte ens upplockade. Bland microshadows fanns en skimrande vit som blir rosa (den hette nåt med Pink), en matt klarblå med namnet Pacific, en brun med guldglitter med namnet Treasure och så var det fler men jag minns inte hur de såg ut eller vad de hette.
Bland eyedusten fanns en jätteläcker lila med glitter som hette X-ray och en jätteläcker blå med glitter som hette Spionage. Dessa två blev mina inköp för dagen.
Idag fick jag också hela 20% rabatt bara för att jag är en såå bra kund (antar jag).
Sen så fick jag en fin ny slags kasse, trots att jag bara köpte två små eyedusts.

:) :) :)

Inga kommentarer: