lördag, februari 16, 2013

När det inte blir som man tänkt sig

Alla Hjärtans Dag blev mysig. Vi åt gratinerad hummer och drack bubbel, en suverän kombination. Av min käre man fick jag en vacker rosbukett i blandade färger och så en hjärtformad ask med chokladpraliner från Kahls. Det var hur bra som helst...

...tills jag började frysa hur mycket som helst och halsen tjocknade igen. På natten hade jag hela 40,6 graders feber! Igår låg jag i soffan precis hela dagen. Tråkigt nog hade vi bokat in att besöka kompisar den här helgen men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Mycket tråkigt! Idag är det lite bättre och jag orkat vara uppe mer , men det får nog bli ett besök på jourläkarcentralen för jag misstänker att jag har åkt på halsfluss. Yippiee!!

1 kommentar:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vad tråkigt när man blir sjuk, väldigt hög feber.
Nog bra att åka in till Vårdcentralen.
Hoppas du blir bättre snart.
Väldigt vacker bukett du fick.