onsdag, februari 13, 2013

Börjar om på ny kula

Det är över ett år sen jag skrev någonting sist och innan dess var det högst sporadiskt också under en lång tid. Sedan jag var som mest aktiv har det dykt upp hur många beautybloggar som helst! Det är verkligen jättekul att se, många är så fantastiskt duktiga.

Jag är inte längre riktigt på samma ställe i livet som jag var då jag bloggade som mest aktivt. Livet har gått vidare och även om jag köper smink och andra skönhetsprodukter i nästan samma utsträckning som förut så är det inte längre samma fokus på det. Jag vill börja blogga igen, fast inte på riktigt samma sätt och inte riktigt lika nischat.

Min nya blogg kommer handla om blandade intressen; träning, matlagning/bakning, shopping och självklart smink och andra beautygrejer! Så jag ger det ett försök och hoppas att det funkar bättre i kombination med vardagspusslet. Förhoppningsvis blir det en ny layout snart som min numera man hjälper mig med.

Inga kommentarer: