söndag, mars 28, 2010

Våren på Maya Makeupoholic


Den här veckan har jag jobbat i Borensberg och därmed pendlat 32 mil om dagen, så jag har inte haft så mycket ork över när jag har kommit hem. Det sägs att våren är i antågande här i södra Sverige och jag vet att Kronobergs län har haft riktigt fint väder tidigare i veckan. Det fina vädret verkar dock inte vilja hitta hit till Jönköping men jag hoppas att det dyker upp fler vårtecken snart.
Under våren kommer tempot för min del att bli lugnare på jobbfronten, men privat så är det fullt upp med packning och städning av lägenheten. I maj lämnar vi nämligen Jönköping för att flytta upp till vårt nya hus strax utanför Linköping! Pga husköpet så kommer det nog inte bli så mycket större inköp av beautygrejer på ett tag, däremot ska jag passa på att använda det jag har och det är mycket som jag inte ens hunnit testa ännu. Jag vågar lova att det kommer dyka upp fler EOTD´s mer regelbundet eftersom jag får mer tid över!
Tack för alla förfrågningar om brudsminkningar som har ramlat in i mailkorgen. I år har jag dock bestämt mig för att ta en paus från det, då jag inte helt enkelt inte hinner och av en annan anledning som jag kommer avslöja om ett litet tag. Jag hänvisar gärna alla blivande brudar i Jönköpings-trakten vidare till min superduktiga kompis Madeleine som jobbar på Make Up Store (en del av er har redan fått hennes nummer).

1 kommentar:

Kajalpennan sa...

Du är så välkommen upp till mina trakter