fredag, maj 09, 2008

Sommarens färger!

Sommarens favoritfärger kommer definitivt att vara turkos och grön!
Jag älskar allt som kallas teal, peacock, aqua, turqoise, emerald osv. Jag har ju så mycket nya skuggor i dessa färger så nu måste de användas!
Turkost verkar vara en färg som andra också kommer använda till sommaren: http://www.metro.se/se/article/2008/05/07/20/3605-57/index.xml

Igår budade jag äntligen hem ett fullstort MAC - pigment av just färgen Teal. Nu önskar jag mig Submarine, Mutiny och Emerald från MAC, hoppas kunna skicka bud med lillasyster angående de två första.

Imorse hade jag fått ett mail från LimeBeauty, min foundation+mineral veil har redan skickats. Spännande!

Dagens make up går i olivgrönt med Cat´s Eye och Wooden Metal, svart eyeliner och markerat svart på ögonens innerband samt rosigt rosa kinder med rouget Orgasm (som jag *snyft* ser botten på!).

Inga kommentarer: