lördag, maj 10, 2008

MAC-samples från The Body Needs

Har legat vaken sen halv fyra imorse pga att jag fick gå upp och göra välling+ att en granne, som har spelat hög musik på sin efterfest (?). Orkade inte ringa störningsjouren så jag har roat mig med att titta på Vänner. Jag är så lättväckt, kan inte somna om då jag väl har vaknat till.
Jag har också passat på att beställa MAC - samples från The Body Needs http://www.thebodyneeds.com/, vilket är populärt på många skönhetsforum som jag håller till på. Det var ju återigen det där med den sjukt billiga dollarn..
Färgerna jag beställde heter:
*Teal (även om jag köpt en fullstor på E-bay, men man vet ju aldrig om den kommer komma)
*Belly Bottom Blue
*Blue
*Mutiny (hoppas på att syrran kan köpa en fullstor åt mig i Stockholm)
*Reflects Teal
*Steel Blue
*Chartreuse
*Copperized
*Cornflower
*Deep Blue Green
*Golden Olive
*White
*Platinum
De flesta går i blått eller grönblått. Passade även på att shoppa 4 st toppar i olika turkosa nyanser på H&M igår! Brukar sällan handla där annars, men det var snygga sommargrejer till bra pris. Behöver ju lite kläder som matchar alla mina aqua - ögonskuggor!

Inga kommentarer: