söndag, september 02, 2007

Tigi Hair Care - styling-vill-ha!





Idag handlar inlägget inte så mycket om smink utan mer om något som jag sysslat med den här veckan - styling! Vi var ju på Tigi Academy under två dagar för att lära oss grundläggande styling och fick då testa Tigi Hair Care - professionella stylingprodukter som luktar gudomligt gott. Det gav mersmak och jag känner att jag verkligen behöver införskaffa mig lite stylingprodukter eftersom jag inte har knappt några sådana alls.
Tigi´s produkter finns på webshoppar som t.ex http://www.baresso.se/ och på utvalda frisörsalonger.
Igår jobbade jag på Make Up Store. Det var roligt förstås! Det var dessutom höstmarknad i stan, så det kom betydligt mer folk än förra lördagen. Man lär sig så mycket av den här praktiken, det är verkligen superkul!

Inga kommentarer: