torsdag, september 13, 2007

Goodie bag+event på Make Up Store

Idag var jag på min första praktik via skolan - ett event för Make Up Store i Allum Shoppingcenter i Partille utanför Göteborg. Eventet gick ut på ett samarbete mellan JC och Make Up Store. JC sökte modeller till sin nya hemsida och plåtade därför alla människor som ville vara med - i alla åldrar! Vår uppgift var att sminka de som ville bli sminkade innan plåtningen. Det var jag och två till från klassen, det var nämligen bara vi som vågade ställa upp. Jag tycker att det gick bra, även om det stundtals var helt dött och stundtals var det väldigt stressigt.
Praktiken var obetald men vi fick ändå en goodie - bag från Make Up Store som tack för hjälpen.

Goodie bagen innehöll:
*Microshadow Tropic
*Cybershadow Neon
*Nagellack Lagoon
*Läppstift Obsess
*En rosa scarves
*Armband Inuit

Tyvärr hade jag ju nästan allt (jag har nu tre st rosa scarves!) men det var ändå roligt att få förstås :). Sminket kan jag förstås använda till min make up väska.

Nu kallar sängen efter en mycket lång dag utan någon som helst vila.

Inga kommentarer: