tisdag, februari 19, 2013

Firardags!

Nu är jag nästan frisk så imorgon väntar jobb igen. Det är på tiden, känner mig så uttråkad just nu. Har ju varit hemma för vård av barn och egen sjukdom i 1½ vecka, minus den lilla dagen då jag faktiskt var på jobbet men insjuknade. Nu får det räcka med vintersjukdomar och vinter också för den delen!

Nu måste vi hålla oss friska för nu är det snart dags för firande i helgerna två. Först ut är 30 års-firande då Min Älskade fyller första helgen i mars! Det närmar sig med stormsteg. Exakt vad vi ska göra är fortfarande hemligt för honom men det innebär trevligheter på hög nivå och vi ska åka iväg hela helgen.
Helgen därpå firar vi vår första bröllopsdag med en Champagne- och Gourmetweekend på Halltorps Gästgiveri på ön där vi träffades, vilken ju också är min mans hemö eller vad man säger. Den helgen ser jag också väldigt mycket fram emot!


GLIF Dress/Sisters Point 399 kr

Hittade en alldeles underbar midnattsblå klänning med lite bling på Nelly.com. Den blir alldeles perfekt till någon utav firarhelgerna!

Inga kommentarer: