onsdag, februari 13, 2013

Apotekets Magnesiumtabletter


I höstas skaffade jag äntligen ett efterlängtat träningskort på Korpen Collegium! Jag hade skaffat det mycket tidigare om jag hade vetat om att det fanns. Jag var duktig på att gå på gruppträningspassen (Sh´Baam, Zumba och Core) fram tills mitten av november då förkylningar och annat löste av varandra. Nu är jag igång igen och denna gången har jag dessutom tagit hjälp av en personlig tränare som jag ska gå hos tio gånger totalt.

Att komma i form, för att må bättre både fysiskt och psykiskt, handlar ju om mer än bara träning. Kosten är också en viktig del i processen. Felaktig kost med för mycket snabba kolhydrater och socker är en stor orsak till att jag behöver komma i form igen.

Jag har hittat ett bra botemedel mot sötsug, det tar faktiskt bort det helt och hållet omgående. Hur bra som helst! Magnesiumtabletter finns i olika varianter, de jag har köpt kostar 79 kr.


Inga kommentarer: