onsdag, september 21, 2011

Höstshoping på Eleven.se!








Idag är jag ledig och hemma med barnen då sambon är på kurs. För en gångs skull har jag faktiskt hunnit sitta och läsa ikapp lite på mina favoitbeautybloggar (vilket var evigheter sedan jag hann göra!) och har hittat en massa bra tips på nya produkter, vilket ledde till en beställning från Eleven. En grattis-till-jobbet-till-mig-själv-present, kan man säga!

Killer Colours-Viola har skrivit mycket positivt om Lotus Organics Mascara (225 kr), vilket gjorde mig väldigt nyfiken. Att hitta bra grejer i mascara-djungeln är ju inte det lättaste (även om jag faktiskt har hittat några riktigt bra!), men sedan jag började använda min favorit, Diorshow Blackout Waterproof mascara, har det varit svårt att byta. Nu är det dags för något nytt! Perfekt tajming eftersom min mascara är nästintill helt slut.

bareMinerals har släppt en hudvårdsserie, där LipGloss Bitch skrev om Deep Cleansing Foam (279 kr). Jag gillar ju bareMinerals överlag så det ska bli kul att testa en av hudvårdsprodukterna.

Ovanstående bloggare visade för ett tag sedan upp en mycket tjusig Pure Mineral Eyeshadow från BM Beauty (105 kr). Aquatic Galaxy för tankarna till glittrig sjöjungfru och jag är ju väldigt svag för turkosa/aqua/petrol/teal/havsgröna ögonskuggor så den här skuggan har jag gått och funderat på länge. Har dock inte bara velat beställa den, men såklart att den blev beställd nu!

Inga kommentarer: