torsdag, februari 19, 2009

Bloggtema: Hårborttagning - bu eller bä?

Veckans bloggtema handlar om vad man tycker om hårborttagning och det är Ninjah som har föreslagit temat.

Hårborttagning tycker jag är ett måste, speciellt eftersom jag själv är mörk och därmed har mörka hårstrån. Däremot tycker jag inte att det är särskilt roligt utan mest ett nödvändigt ont. Det bästa med hårborttagningen är förstås det lena resultatet som man vill uppnå och självklart är det ju värt besväret.
Jag tycker att Veets produkter fungerar bra för hårborttagning på mer känsliga ställen, till benen använder jag däremot rakhyvel. För ett tag sedan fick jag ju testa Avivir Aloe Vera - produkter och jag kan med gott samvete fortfarande rekommendera dessa. Min recension på Woman´s Shave Mousse hittar ni här.

Inga kommentarer: