torsdag, december 20, 2007

Shoppa smink på nätet - tidsfördriv?


"Denna är ett måste för alla i.d. fans! Finns inte att få tag på separat egentligen utan den är tagen från ett kit - the Bare gold collection. Det som är speciellt med denna är att den har en inblandning av äkta guld - gold infused. Bilden gör den inte riktigt rättvisa, den är såååå snygg! Kan användas som skugga eller liner (med fuktig borste). Speciellt designat lock med guldtext. Glimmer - den glittriga varianten, denna heter Golden earth. Detta är en limited edition därav det lite högre priset. Butikspris är annars 205 kr för en burk från det ordinarie sortimentet. 0.57 g förseglad såklart."
I min ensamhet ikväll (då sambon jobbar kväll och barnet har åkt med mormor till hemstaden där julen ska tillbringas, vi åker dit imorgon) har jag fördrivit lite tid på Tradera. Det finns ju otroligt mycket skräp där, men också riktiga guldkorn.
Jag hoppas att jag har hittat ett ikväll! Jag klickade nämligen hem den här snygga glimmer - eyedusten Golden Earth från I.d Bare Escentuals för 119 kr. Jag älskar ju guldiga/bruna/bronsiga skuggor, så jag hoppas att denna är så fin som den låter.
Är väldigt sugen på att testa I.d´s ögonskuggor så det ska bli spännande att prova den här - även om jag får vänta tills minst i nästa vecka!
Jag vill, vill, vill klicka hem NARS Luster och Torrid från HQ Hair men förnuftet säger till mig att i alla fall vänta tills efter jul...

Inga kommentarer: