söndag, december 16, 2007

Favorit i repris


Nu har jag äntligen köpt en ny mascara! Det blev en budgetfavorit i repris - Max Factor Masterpiece Max. Det är mycket, mycket sällan som jag köper en mascara två gånger, vilket förmodligen säger allt om vilket betyg jag tycker att just den här mascaran har.
Ser fram emot en julklapp som jag köpt själv (som sambon ska ge mig!) - en flätad necessär med M Logo i guldig brons, den är så underbar :).
Nyår är nu ordnat - det blir fest med goda vänner, fin middag osv. Jag ska ha på mig en champagnefärgad top från VILA, svarta byxor och en svart (paljett?)bolero tror jag.
Till det blir det förstås en glamoröst sotad sminkning - Super glittret och eyedust Carat är självskrivna. Förmodligen kommer jag sota med microshadow Jubilee eller eyedust Celebration.
Vilka färger det blir på rouge och läppar har jag ännu inte bestämt.
Frisöryrket känns lockande just nu.. fortsättning följer.

Inga kommentarer: