torsdag, september 20, 2007

Jag har FYNDAT!

Under den senaste veckan har jag testat två skimrande pastellfärgade microshadows från Make Up Store; den blå Ballade från vårens gångna tema Electric och så den rosa Cotton Candy, som för övrigt bär samma namn som en favorithäst av barndomens My Little Ponies.
Dessa två ögonskuggor finns nu i min ägo och jag tror att båda skulle passa riktigt bra (separat dock) inför morgondagens tema som är 60-tal.
Idag har jag också köpt ett par nya lösögonfransar; det blev Lady från Make Up Store. Fast jag övervägde faktiskt att köpa ifrån HM.

Jag har ju funderat ett tag på att testa TIGI´s hårvårds- och stylingprodukter och letat efter bra pris på diverse webshoppar etc. Idag hittade jag just TIGI på Klipp It här i Jönköping och jag hade verkligen tur - priserna var riktigt bra (under halva priset på vissa saker) OCH man fick en tredje produkt på köpet om man köpte två produkter.
Jag passade på att köpa: Oatmeal & Honey Schampoo, Control Conditioner, Control Serum (värmeskyddande som är bra då man plattångar håret ofta), Girl Toys (glansdroppar), Masterpiece (spray) och Ego Boost (leave - in balsam).
Kan berätta att mitt hår doftar och är alldeles underbart nu ikväll efter hårtvättning och styling. :)

Inga kommentarer: