söndag, juli 22, 2007

Sale på Make Up Store

Nu är jag tillbaka efter några veckors internetfrånvaro på grund av flytten.

Den här veckan har det blivit två stycken besök på Make Up Store och till min stora glädje var det dessutom rea :). Så det har blivit en hel del inköp:

*Snygga guldiga microshadow Pharao - min nya älsklingshighlighter.
*Superläckra eyedusten Devil´s Dust, som är mörkbrun med glitter i - en fantastisk sotningsskugga.
*Microshadow Sepia - orange åt korallhållet.
*Microshadow Mock Orange - helt orange.
*Microshadow Wave - himmelsblå med glitter.
*Microshadow Elf - lila med glitter och här klantade jag mig eftersom det blev min första dubblett - jag hade redan den!!
*Ansiktskrämen Ice Creme Time som är underbar och doftar himmelskt
*Kroppspeelingen Artic Body Buff - som luktar pepparmint och innehåller skrubbande havssalt.

Tyvärr fungerar inte vår digitalkamera just nu så jag kan inte lägga in några nya bilder :(.

Inga kommentarer: