onsdag, juli 25, 2007

Besök på MUS Växjö

Just nu är jag i Växjö och idag besökte jag Make Up Store här eftersom dess utbud faktiskt skiljer sig lite mot produkterna som finns på Make Up Store i Jönköping. Det som jag var ute efter främst idag var ansiktskrämen The Creme, jag har nämligen reagerat allergiskt mot Ice Creme Time och kan inte använda den mer.
Jag fick ett prov av The Creme som jag testar (just nu) tills imorgon. Den känns mer vårdande för min torra hy så det blir nog ett inköp av den imorgon.
Det var ju rea även i Växjö så det blev en hel del fynd samt lite andra inköp.

*Matt Foundation - Sand (min färg som inte finns på MUS Jkpg, är mkt mer förtjust i den foundationtypen också)
*Tri Brow Color - ögonbrynsskuggorna, det blev ett nyköp eftersom jag använder dessa dagligen och den mörkaste krossades och rann ut för ett tag sen.
*Microshadow Sirocco - den underbara mörka plommonlila ögonskuggan som har multifunktioner. En älsklingssotningsskugga och eyeliner! (som present till kusinen Sofia)
*Moisture Mask - en återfuktande ansiktsmask (välbehövligt för min torra hy)
*En lila platt necessär i reptile mönster - perfekt för tandborste och andra behövligheter som man kan behöva förvara i en liten necessär.
*Cyber glitter - i en mycket efterlängtad lila färg med namnet Astro.
*Brosch - i formen av ett guldigt M med strass. (hade en sån innan men den försvann :( tyvärr)
*Läppstift - i en lilaaktig färg med namnet Obsess

Inga kommentarer: