onsdag, mars 30, 2011

Hårnytt från Lyko



Jag köper ju inte schampo och balsam så ofta eftersom jag köper stora Tween-pack med 750 ml flaskor från TIGI. Ungefär 7 månader räcker en schampoflaska och då har jag ändå väldigt tjockt och långt hår. Även sambon använder schampot. Normalt beställer jag hårgrejer från engelska webshoppar eftersom de är billigare men nu var det lite bråttom så då fick det bli från Lyko istället.

Har snöat in mig på serien Superstar ett tag, men nu verkar åtminstone just schampot och balsamet i den serien ha utgått så det var dags att välja en ny sort. Valet föll på Eco Awesome som innehåller organiska ingredienser som lavendel, rosmarin, jojobaolja och aloe vera. Doften ska vara tranbär (som är ett av mina favoritbär i alla kategorier).

Passade även på att beställa ett nytt leave - in - balsam, Ego Boost, som verkligen fungerar bra på mitt hår.

Inga kommentarer: