onsdag, november 24, 2010

EOTD: Blue Glitz


Idag skulle jag bara testa färgen på MAC-skuggan Satellite Dreams, men bestämde mig för att köra på en mörkblå eyeliner till och vips blev det lite glitter till också! Glitter tillhör verkligen inte vanligheterna längre för mig, vilket är lite trist så det ska det nog bli ändring på. Mascaran uteblev idag eftersom jag bara skulle provsminka mig!

Jag har använt:
- MUS Tri Brow Color
- MAC Paint Pot Soft Ochre
- UDPP Sin
- MAC e/s Satellite Dreams
- MAC Pearlglide Intense Liner Black Russian
- MAC Mineralize e/s Persuasive
- MUS eyedust Enigma
- MUS glittereyeliner Purple Rain

3 kommentarer:

Madde sa...

Hej och tack för att du skrev i min blogg om urban decay =), otroligt snällt. Har kikat in varje dag också, t om mailat igen om det.
Känns som om de svarar samma hela tiden på HQ. Då är det att vänta ytterligare igen :(

Snygg makeup förresten :)

Helena sa...

vilken härlig färg på eyelinern

Bitte sa...

Underbart!