söndag, december 27, 2009

Vackra julklappar


Nu är julfirandet över för denna gång! Jag hoppas alla har haft en riktigt bra jul. Det har verkligen varit skönt med lite julledighet men imorgon är det jobb som gäller igen. Sambon och sonen är på väg upp till Säfsen för att åka skidor med två av svägerskornas familjer. Lite avis är man allt! Jag får som tur är roa mig med mina fina julklappar istället.

I beautyväg fick jag finfina saker, MAC Frisky Business Bright mini lipgloss - set som innehåller tre stycken lipglass (Silly Girl, Beauté och Totally It) samt två lustreglass (Pinkarat och Wonderstruck).
Jag fick också favoritmascaran, Diorshow Blackout waterproof, och så ett Body Shop body butter ur Merry Cranberry - serien. Även alla icke - beauty klappar var förstås fina, både de mjuka och hårda.

Dessutom fick jag en otroligt fin och generös julklapp från e.l.f - nämligen ett paket som innehöll inte mindre än 12 olika produkter! Det kommer förstås bli en massa testande och även bilder så snart kameran kommer hem från Säfsen igen.

Inga kommentarer: