söndag, september 13, 2009

Missnöjd med nätbutik

För ett tag sen beställde jag en Diorshow mascara från nätbutiken DonnaBeauty.se. När den väl levererades var det en mörkblå istället för svart, trots att det stod att det var en svart på följesedeln. Jag upptäckte förstås detta direkt och skickade ett mail till kundtjänsten, varpå jag några dagar senare fick till svar att den var felplockad och att frankerat returemballage samt rätt produkt skulle skickas ut. Två veckor senare, trots påminnelser, har jag fortfarande inte fått något av det, vilket jag helt enkelt anser är väldigt dåligt. De har dessutom tagit bort alla Dior - mascaror från sitt sortiment?! Detta är första och sista gången som jag beställer av denna nätbutik och rekommenderar inte någon att beställa därifrån, då deras kundservice och bemötande är uruselt.

5 kommentarer:

Bodil sa...

Fy fasen vad dålig stil!! Har du betalat mascaran också?

Veronica sa...

Tack för varningen- då ska jag inte handla därifrån (har inte testat innan)

Make it Up sa...

Usch va trisst! Sånt där blir man förbannad på.

Charlotta sa...

Jag har samma erfarenhet av Satine.se. Först skickade de fel vara (efter 3 veckor). Efter flera mail skickade de en ny vara och retursedel, men återigen fel vara. Dessutom hävdade de att ett av paketen brunnit upp vid ett postlådeattentat. De svarade dessutom bara på mail på söndagar, samt hade inget telefonummer. Jag skickade tillbaka båda varorna och skrev att jag inte ville ha någon ny. Handla inte av dem heller!

marybeth sa...

Men vad trist att det ska behöva bli så! Lite konstigt att de tagit bort mascarorna också väl? Jag har i alla fall handlat från Donnabeauty och det gick hur bra som helst. Grejerna kom jättesnabbt och det var rätt grejer med men jag hade väl tur.