tisdag, september 08, 2009

Ledig dag på stan

Min favoritprodukt på Body Shop är deras body butters och jag har vid det här laget hunnit testa flera olika varianter, allt från fruktiga till blommiga och nötiga dofter. Nu har turen kommit till Coconut! Jag är svag för kokosdofter i övrigt så det ska bli kul att testa den här ett tag. Jag fick även med ett prov på Lotus & Frangipani Flower Body Puree från Spa Wisdom Polynesia (som enligt butiksbiträdet är en kommande serie i det ordinarie sortimentet). Spännande! Jag insåg att jag aldrig riktigt tittat särskilt noggrant på deras make up sortiment, förutom säsongens kollektioner. Ögonskuggorna är riktigt fina och till ett bra pris dessutom, cirka 124 kr.

Idag har jag och min kollega Karin varit lediga eftersom det har varit inventering på jobbet så vi på kontoret behövdes inte. Istället blev det en promenad runt Munksjön, lunch på kinarestaurang och sen en shopping/kika-i-affärer runda på stan. Har inte varit på stan på evigheter, fastän jag faktiskt bor på Storgatan! Jag har jobbat så mycket att det helt enkelt inte hunnits med, och när jag börjar och slutar så är det oftast stängt.

Inga kommentarer: