onsdag, januari 14, 2009

Urban Decay Sin Eyeshadow Primer Potion


Urban Decay´s underbara Primer Potion släpps i en skimrig variant och heter Sin Eyeshadow Primer Potion, den beskrivs som en skimrig champagnefärg.
För mig som är världens fan av UDPP och inte klarar mig utan den (på mig kan en ögonskugga sitta intensivt och utan att vecka sig i över 18 timmar med den som bas) är detta en helt fantastisk nyhet!! Jag hoppas att alla skimriga och glittriga skuggor får ännu mer intensitet och skimrigare finish med denna som bas.
Slutsats: det kommer att bli en dyr vår! (tur att man fyller år).
Denna släpps officiellt i februari och Blush tar in Urban Decay´s vårnyheter i mars.
Bild lånad från Temptalia.

1 kommentar:

Sofia Jonsson sa...

Haha, ett ögonblick trodde jag att det var en dildo :P hahahhaha !