söndag, januari 11, 2009

Glittrigt vårnytt från Urban Decay




Här är en roliga vårnyheter för alla oss som gillar Urban Decay!

I mitten av februari släpper Urban Decay fyra nya 24/7 glide-on-pencils, som enligt mig är riktiga must-haves. Visst är de läckra? Färgerna, som dessutom finns i matchande ögonskuggor) heter Graffitti (gräsgrön), Flipside (aqua), Underground (guldbrun) och Ransom (lila). Dessa pennor är helt underbara och jag rekommenderar verkligen alla att testa dessa!
Vårens nya glittereyeliners är i färgerna Catfight (fuchsiarosa), Midnight Cowboy (guld), Stagedive (teal) och Groupie (ljusrosa).
Stagedive var med i en julkollektionen förrförra året, men var redan då svår att få tag på.

Jag håller tummarna för att Blush får in alla de nya färgerna (om man nu kan vänta så länge), annars får det bli HQ Hair.

Cirka pris 149 - 199 kr.

Bilder från Temptalia, där det även finns swatches.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh de där pennorna står högt på min önskelista, så snygga de ser ut!! Härliga nyanser dessa.

Maja sa...

ja visst är de härliga? jag måste ha allihop :D