söndag, november 16, 2008

Julstress i november


Jag tittade nyss på mitt schema och kan enkelt konstatera att det blir svårt att få tiden att räcka till inför julen. X antal julklappar ska köpas till stora och små, det ska julpyntas, vi ska hinna laga julmat för att ta med oss till det julfirande som vi ska till.. etc etc.
Idag har jag faktiskt börjat slå in de första paketen. Dessvärre upptäckte jag att det saknas saker i paketet som beställdes från Satine, hela 3 st produkter saknas fastän de står med på följelistan. Har de glömt lägga ner sakerna igen? *grr*. De brukar dock vara väldigt bra på att lösa problem, så jag hoppas det ordnar sig även denna gång.
Någon vit jul på Öland kan vi nog inte räkna med i år heller, men nu är det flera år sen det var snö på julafton så det vore ju väldigt trevligt om vi fick det i år.

1 kommentar:

CrazyNails sa...

Öland 1 gång och han inte se så vansinnigt mycket av den då. Ändå har jag en vän som bor där, men det var vackert det lilla jag såg.