lördag, september 27, 2008

Höstmarknad

Idag har vi haft besök av mina föräldrar och det blev en promenad på stan, där det visade sig vara höstmarknad. Det blev mest shopping till A, men jag kilade in på Body Shop för att kika lite på höstnyheterna och så blev det ett inköp av Body Butter Vitamin E för torr hud. Mycket välbehövligt! Cherry Blossom - grejerna (förutom parfymen) fanns inte ännu i butiken i stan, vilket var en liten besvikelse, men jag är nöjd med mitt köp.
Ikväll blir det myskväll med sambon, snart dags för en av våra gemensamma favoritfilmer "Braveheart", som går på tv ikväll.

2 kommentarer:

CrazyNails sa...

Den här lät som ett köp för vintern. Är den oparfymerad?

Maja sa...

jag tror att den är det. det är iaf den som de rekommenderade för extra torr hud och jag märker redan stor skillnad!