fredag, april 30, 2010

Nytt från Twilight Beauty - Lip Venom Blush

Idag är det 2 månader kvar till premiären av "Eclipse" och jag tror knappast att jag är ensam om att längta efter att se den filmen. I vintras fick jag ju hem den läckra lilla flaskan med lip stainet DuWop Twilight Lip Venom, som jag hade tänkt testa omgående men som har glömts bort helt och hållet. Flaskan är fortfarande helt oöppnad! Nu har det släppts en ny variant med namnet Blush, som är rosa och beskrivs som mjukare och sötare, med en uppdaterad applikator. Precis som originalet ska även den här flaskan skakas för att representera blandningen av den mänskliga världen och vampyrvärlden.
Jag kan tänka mig att Blush så småningom dyker upp på Look Fantastic, som säljer vissa Twilight Beauty - produkter. Kommer jag köpa den? Även om nyansen är fin så kommer jag troligen inte att köpa denna, eftersom jag inte ens testat den andra. Har inte lyckats hitta nån swatch ännu, det skulle vara intressant att se!

Inga kommentarer: