måndag, mars 01, 2010

More MAC for me - LaLa och Very Violet


Alla härliga vårkollektioner som släpps nu får mig verkligen att längta så mycket efter våren, men vart är den?
Den vårkollektion som jag suktat mest efter under vintern är den rosatonade delen ur MAC Spring Colour Forecast och om jag hade kunnat så hade jag köpt varenda produkt ur den! I och med husköp och lite annat så kan jag tyvärr inte göra det, så jag får nöja mig med de två snyggaste limited edition skuggorna (båda är Frost-skuggor) - La La och Very Violet, som flyttar hem till mig nu. De andra tre delarna ur kollektionen går i lila, korall och brons och de är definitivt värda att kika på! Promobilderna är nämligen ursnygga.
Kollektionen släpps i de svenska diskarna nu under mars, exakt datum är lite oklart enligt vissa rykten som cirkulerar runt i beautybloggvärlden, men den 15:e brukar det ju vara kollektionssläpp hos just MAC.
Ikväll blir det ett litet födelsedagsfirande för sambon som fyller år. Ett tag såg det lite mörkt ut att han ens skulle kunna ta sig hem från Linköping men det får ta den tid det tar. Firandet, tårtan och presenterna väntar ju på honom!

1 kommentar:

Fåfängan sa...

Skulle också kunna tänka mig en hel del från den kollektionen. Har du ebayat?