tisdag, december 29, 2009

Urban Decay Book of Shadows: Alice in Wonderland


En av de filmer som jag ser fram emot mest under 2010 är Tim Burtons version av "Alice i Underlandet" med bl.a Johnny Depp, Anne Hathaway och Helena Bonham Carter.

Nu har Urban Decay släppt en ny version av populära Book of Shadows, helt och hållet inspirerad av filmen. Paletten innehåller några av deras bästsäljande skuggor, men den här gången omdöpta till namn som har med filmen att göra. Det ingår också två olika 24/7 glide - on - pencils, svarta Zero och blåturkosa Flipside, och en Primer Potion - allt i miniformat. Dessutom består locket av otroligt vackra bilder i pop - up format.

Den här vackra paletten tycker jag nästan är mer ett samlarobjekt, men skuggorna är ju fantastiskt fina och användbara, speciellt om man inte äger någon av de tidigare BoS. Tyvärr verkar det som om denna palett kommer släppas exklusivt för Storbritannien. För den med stort ha - begär får hålla ögonen öppna på E-bay!



(Dubbelklicka på bilderna ifall du vill se detaljerna närmare)

2 kommentarer:

Black Sugar sa...

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?

Gott Nytt År!

Linda sa...

åhhh vill ha denna!!!!!!!