tisdag, mars 18, 2008

Vårskuggor från Make Up Store!

Fr v: Microshadow Flamenco, eyedust Latin, microshadow Glam Peach,eyedust Dust, eyedust Cocktail, microshadow Copacabana, cybershadow Metallic Wave, eyepencil Copacabana

En hel del av vårnyheterna på Make Up Store har förstås blivit inhandlade till min sminksamling, även om inte alla produkter blivit inköpta.

Från den bleka drottningkollektionen Dusty Queen kommer den persikoguldiga eyedusten Dust och den rostfärgade Glam Peach - båda är väldigt snygga till en vardagsmakeup. I kollektionen finns också den blekrosa microshadown Powdery Nut, som står högt på inköpslistan, och en champagnefärgad microshadow som heter Her Majesty tillsammans med ett par lip pots, ett läppstift och ett nagellack.

Den spanskinspirerade kollektionen Caramba är otroligt läcker med sina lila färger. Jag älskar microshadow Flamenco, som är en sotningsskugga och blir mörkare än den ser ut, och eyedust Latin har precis den färg jag efterlängtat under en lång tid. Det finns även ett gloss lips, ett läppstift, nagellack och solfjäderliknande lösögonfransar.

Min favorit av kollektionerna är Caribbean Dream, som är sommartemat med sina färgstarka produkter. Eyedust Cocktail är en härligt grön vårfärg tycker jag, cybershadow Metallic Wave gifter sig grymt bra med microshadow Colibri - som faktiskt är matt. Eyedust Sunset är gul med rosa inslag och ännu inte inköpt. Jag älskar eyepencil Copacabana som är turkos. I kollektionen finns också ett läppstift och nagellack.


Inga kommentarer: