tisdag, november 13, 2007

Utbildningen klar!!

Oj oj vad längesen det var jag skrev!
Utbildningen var, som ni säkert förstår, mycket intensiv och hektisk - det fanns var tid eller ork att skriva något i bloggen.
Den 26 oktober blev jag färdig make up artist. Den 27 oktober började jag jobba som säljande make up artist på Make Up Store. Jag har jobbat en del sedan dess, men jag önskar att det vore mer.
Jag har även startat eget företag - Maya Make Up Artist, som jag kommer använda då jag frilansar. Just nu är min största prioritet att skaffa visitkort och börja marknadsföra mig, och självklart också göra min portfolio.

Alldeles för mycket produkter har tillkommit i min sminklåda för att jag ska kunna berätta om allt här :).
Snyggast just nu är dock Holiday Circus - ögonfransarna med strass.

Inga kommentarer: