måndag, juni 18, 2007

Mineralprover och nya tillskott

Strax innan helgen kom proverna från Mine Minerals och Waterbellies. Jag har inte hunnit testa dem, men det var väldigt snygga färger - framförallt från MM. Jag avskyr egentligen provpåsar, men MM hade skickat med en smart spatel som gör det enklare att använda produkterna.

Så här såg proverna ut:


MINE MINERALS







Från vänster: Bronze (gnistrande ögonskugga), Enigma (skimrande ögonskugga), Awesome (gnistrande ögonskugga), Tan Golden (foundation), Adoring (rouge).

LILY LOLO från WATERBELLIES












Till vänster: ögonskuggor
Till höger: foundations
Längst fram: Puder

I fredags blev det även inköp ifrån mitt älskade Make Up Store. Jag köpte två microshadows - Old Gold och Velvet. Båda ögonskuggorna är snyggt skimrande utan glitter, även om de ser matta ut på bilderna. Old Gold testade jag igår, och det är en riktigt snygg vardagsskugga! Velvet är ännu ej testad.





Old Gold






Velvet

Inga kommentarer: