tisdag, maj 29, 2007

En dyrgrip från M.A.C

Idag ramlade det in ytterligare en dyrgrip inköpt ifrån Tradera - en M.A.C glittereyeliner i färgen Peacock. Den är turkos åt det blå hållet, påminner lite om MUS Western men är som sagt mer blå än grön. Har endast testat den på handen men den är såå snygggg!!

Jag har inte hunnit prova alla saker som jag köpte från Make Up Store i fredags. Microshadow Muffin är iaf nu officiellt min nya älsklingshighlighter. Jag är också grymt nerkärad i glittereyeliner Neon, som var så snygg ihop med Microshadow Eclipse. Eyedust Lollipop och Microshadow Penny Lane var tyvärr lite för färglösa för min smak :(. Ser fram emot att testa Eyedust Glory, men kan inte bestämma mig för med vilka färger?

Imorgon är det dags för min första klubbkväll på Make Up Store, vilken är med temat Tempel.
Tyvärr kommer de inte att hinna få in Eyedust Grass, som är min prioritet 1 på inköpslistan.
Ska snart skicka bud med lillasyster, som ska få köpa en M.A.C - ögonskugga i färgen Carbon (kolsvart). Make Up Store har ju tyvärr ingen svart cybershadow!

Inga kommentarer: