fredag, april 27, 2007

Guldigt värre

Förra torsdagen var jag i Växjö på Make Up Store på en privatlektion. Tyvärr var det väldigt dåligt väder ute med regn och blåst.
Iaf så fick jag en mua som gått exakt samma utbildning på samma ställe, som jag ska gå :).
Sminkningen gick i guld och blev fin, ganska diskret (i mitt perspektiv).

Nya inköp:

*Matt Foundation Sand
*Cybershadow Rumble (underbar bronsfärg)
*Eyedust Hot (metallisk bronsfärgad)
*Microshadow Dramatic (vinröd)
*Glittereyeliner Choco Lux (brunglittrig)
*Läppensel
*Eyeliner pensel

Dagen efter var jag på stan med Jessa och det blev förstås ytterligare ett besök till Make Up Store.

Nya inköp:

*Microshadow Butterfly (lila med guld, fast den blir mer guldig)
*Microshadow Sirocco (lilasvart, snygg att sota med)
*Läppstift Mauve Berry (det var fel färg, för den stod på fel plats! mamma fick det istället)
*Lösögonfranslim - svart

Övriga nya tillskott sedan senaste uppdateringen:

*Eyedust - Into the Night (djupaste metalliskt blå)
*Microshadow - Zone (mörkt grågrön, snygg att sota med)
*Gloss lips - La La
*Glittereyeliner - Treasure (guldglittrig)

Inga kommentarer: