tisdag, januari 10, 2012

Och vinnaren är...

Jag beklagar att jag inte har hunnit skriva tidigare. Dottern blev sjuk under helgen och har haft 40 graders feber fram tills idag. Det har inte varit en lugn stund!
Nu har jag äntligen hunnit läsa igenom era fina bidrag till nyårstävlingen och det var inte lätt att välja en vinnare. Jag har även bestämt mig för att inte publicera några kommentarer då flera innehöll adresser.

Vinnaren är Anna M, även känd som Honi. Jag gillade verkligen beskrivningen på hur hon skulle använda Acid-paletten: "Min look skulle bli något av en solnedgångssminkning med röda, orangea och gula toner på locket och en blå eyeliner under ögat som går upp och möter en svart utvingad eyeliner. På den blå eyelinern skulle jag även lägga ett tunt lager av ett fint prismatiskt glitter för att få lite mer dimension!"
Grattis till vinsten!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Grattis Honi!

Mary sa...

Sv; Tack, vad kul, hoppas den kommer till användning! :)

Hoppas att febern är nere och att ni slipper massa förkylningar och annat otrevligt!