tisdag, juli 20, 2010

e.l.f Mineral Infused Face Primer - dubbelt upp

Det har varit väldigt lugnt på sminkköpsfronten. Så lugnt som i sommar har det verkligen inte varit på många år, men det har ju varit lite annat som vi har behövt köpa - till huset och till bebisen t.ex.
Nu är det dock dags att fylla på och idag blev det en beställning från e.l.f.
Jag har ju sagt det innan men det tåls att säga igen - jag gillar verkligen deras Mineral Infused Face Primer. Nu i sommar använder jag mineralfoundation i puderform från Lucy Minerals och med primern under blir det verkligen ett superresultat som håller hela dagen trots värmen.
(Jag har ingen semester utan jobbar en månad till ungefär innan jag går på föräldraledigheten och jag går inte till jobbet utan smink).
Nu var det dags för en ny beställning och då passade jag på att beställa 2 stycken eftersom priset är bra, ca 73 kr/st. Så nu är det bara att vänta cirka 10 dagar innan de dyker upp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

är denna bättre än smashboxs photo finish (light eller vanlig) primer? :)

Maja sa...

Jag tycker att den är minst lika bra som Smashbox Photo Finish och dessutom drygare. Om man även jämför pris så väljer jag hellre e.l.f!

Honi sa...

Den har jag velat prova länge nu men inte kommit ihåg när jag beställt därifrån. Ska skriva upp den på önskelistan :)