söndag, februari 14, 2010

Valentine´s Day

Jag önskar er alla en riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag! Oavsett om man har en käresta eller inte så tycker jag att det är en bra dag att uppmärksamma sina nära och kära, även om det bara är genom ett telefonsamtal till någon som man inte pratar med så ofta.

Den här veckan har varit väldigt påfrestande, eftersom både jag och sambon numera pendlar dagligen upp till Linköping (dit vi ska flytta inom ett par månader eftersom vi har köpt hus!). Även helgen har varit jobbig då det har varit begravning för lilla mormor som gick bort i slutet av januari.

Här har vi endast firat med lite god choklad, men jag vill passa på att tipsa om ett bra erbjudande som IaMias har just idag - nämligen Barry M dazzle dusts för endast 49 kr/st!
Tre av mina absoluta favoritnyanser är dessutom i rosa toner och blir tillsammans en alldeles fantastisk kombination - Pink Gold, Neon Pink och Winter Berry.

Inga kommentarer: