söndag, december 09, 2007

Super - glitter!

Under hela hösten har jag letat efter Make Up Store´s i särklass snyggaste glitter - Super! Det har varit slut i nästan alla butiker som jag varit i (och det har ju blivit en hel del under de senaste månaderna). Färgen på bilden tycker jag inte alls är särskilt lik då den i verkligheten är betydligt mer guldig, åt det bronsiga hållet.
På mitt Make Up Store har jag tjatat om den ska beställas in ett antal gånger nu, men tydligen har Super även varit slut på huvudlagret i Stockholm. Men idag när jag jobbade hittade jag faktiskt 2 stycken i butikens lagerlådor! Så en köpte jag självklart till mig själv och den andra såldes omgående.
För att fästa glittret behöver man ju t.ex Mixing Liquid eller Twinkle Eyeshadow (jag rekommenderar färgen Amber). Man kan även blanda ut glittret med en eyedust, som Carat eller en annan guldig nyans.
Har en känsla av att jul och nyår kommer bli väldigt glittrigt ;).

Inga kommentarer: