fredag, maj 25, 2007

Premiär för Make Up Store Jönköping

Jag var på plats vid klockan tio imorse då Make Up Store Jönköping slog upp sina portar.
Affären var fin och de hade mycket personal. Lite synd att de endast hade ett sminkbord, jag hade hoppats på att det skulle vara åtminstone två.
En liten besvikelse var dock sortimentet, då vissa produkter som jag såg fram emot att köpa saknades, t.ex eyedusten Grass.
Anmälde mig och Louise till klubbkvällen nästa onsdag och så blev det förstås en hel del shopping.

Följande produkter hittade sin väg ner i min varukorg:

*Eye pencil Snowflake (vit)
*Eyedust Lollipop (ljusrosa)
*Eyedust Glory (limegrön)
*Eyedust Hot (bronsfärgad, dock som present till Clara)
*Microshadow Penny Lane (ljusrosa med glitter)
*Microshadow Muffin (champagnefärgad)
*Gloss lips (läppglans i brun nyans, present till Clara)
*Glittereyeliner Neon (ljusgrön, nu har jag ALLA glittereyeliners!)
*Cake Eyeliner (en svart)
*Eyelash Glue Clear (för att fästa lösögonfransar och strazz)
*En puderborste (valde en läckert rosa färg)
*En ögonskuggsborste (mellanstorlek) i äkta hår

Jag är nöjd med mina inköp!! (det blev visst rätt så mycket ser jag nu).
Ser nu fram emot klubbkvällen och planerar kommande inköp.. Hoppas de fått in eyedust Grass tills dess :)

Inga kommentarer: