fredag, februari 16, 2007

Amazonas Doll´s Eyes

*Suck*, inget besked kom den här veckan.. Det är jobbigt att gå i ovisshet; blir jag antagen eller inte??

Har lyckats få till grymma ögonfransar idag, så mina ögon blev riktiga dockögon. Slängde ut mina mascaror i förrgår (hade L´oreál Telescopique och den dyrare YSL Faux Cils) och köpte en ny budgetmascara, L´Oreál Oil Architect. Just Make Up Stores mascaror är ingen hit tycker jag, L´Oreáls är faktiskt bättre!!
Nu har ju jag svarta, långa och täta ögonfransar naturligt men med en fake-lashes-effect mascara blir de nästan onaturliga ;).

Testade senaste tillskottet i min Make Up Store ögonskugge-samling, nr 47(?): Eyedust Amazonas idag, den är mörkgrön och helt enkelt underbar!! Det blev riktigt snyggt ihop med Meteor Cybershadow, City Jungle Microshadow och Inka Eyedust :).

Inga kommentarer: